بزودی باجه بانک کشاورزی درشهرستان سردشت راه اندازی خواهد شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 12 اسفند 1394
بازدید : 433
نویسنده : فــردیـن احـمدی
دهقانی فرماندار شهرستان بشاگرد در دیدار با مهندس نعیم موریان زاده مدیر بانکداری الکترونیک شعب بانک کشاورزی استان و درمحمد نظری رئیس بانک کشاورزی شهرستان که در محل دفتر فرماندار برگزار گردید. دراین دیدار ابتدا درمحمد نظری رئیس بانک کشاورزی شهرستان گزارشی از ارائه خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی دراین شهرستان ارائه نمود.وی گفت: سعی و تلاشمان براین است که این خدمات در روستاهای دورافتاده و محروم برسانیم و با توزیع دستگاه pos بی سیم در روستاهای دورافتاده که تحت پوشش شبکه تلفن همراه اول قرار دارند از خدمات بانکداری الکترونیک بهره مند شوند.در ادامه این دیدار مهندس نعیم موریان زاده مدیر بانکداری الکترونیک گفت:بحمدالله الان خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی پیشرو خدمات در تمامی بانک ها است. وی ادامه داد . وظیفه و رسالت بانک کشاورزی توسعه بخش کشاورزی و امنیت غذایی کشور و همچنین استفاده تلفیقی از خدمات متنوع بانک در حوزه بانکداری الکترونیک را لازمه تقویت حوزه های تجهیز منابع و پرداخت تسهیلات دانست.نعیم موریان زاده بانک کشاورزی به عنوان یک بانک دولتی تنها حامی کشاورزان در روستاها هیچگاه دنبال سود دهی نبوده و مهمترین هدفی و برنامه ای را دنبال می کند که بتواند جوابگوی تمامی نیازهای بخش کشاورزی را برآورده کند و در سایر بخش اقتصادی نیز تاثیر گذار باشد.درادامه آقای دهقانی فرماندار بشاگرد وجود دو بانک در بشاگرد را برای خدمات رسانی به مردم شهرستان بشاگرد کافی ندانست و افزود: وجود دو دستگاه خود پرداز در شهرهای سردشت و گوهران نمی توانند نیاز مردم بشاگرد را برآورده سازد و از مدیر بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی خواست . با توجه به پیگیری های انجام شده نسبت به راه اندازی باجه ای از بانک کشاورزی در شهر سردشت در آینده ای نزدیک اقدام کند.دهقانی خاطرنشان کرد . خلاء کمبود خدمات بانکی در این شهر ستان جبران شود و مردم این شهرستان خدمات بانکی خود را راحت و با سهولت دریافت کند. در پایان مدیر بانکداری الکترونیک از راه اندازی باجه بانک کشاورزی در شهر سردشت در آینده نزدیک خبر داد.


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار اقتصادي , فن آوري و ارتياطات , ,
:: برچسب‌ها: بانک کشاورزی بشاگرد،احداث باجه جدید در شهرستان بشاگرد،فرمانداربشاگرد،دستگاه پوز برای همه مغازه داران ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 1648
بازدید کل : 125094
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com